[RescueCD] Beta 2013-03

Grzesiek gzohop at gmail.com
Tue Mar 19 09:52:33 CET 2013

W dniu 12.03.2013 22:35, Arkadiusz Patyk pisze:
> Witam
>
> Przemieliłem rcd na podstawie aktualnego th.
> Dla zainteresowanych:
> http://rescuecd.pld-linux.org/beta/
>
> bez większych zmian poza odświeżeniem pakietów z git.
> niestety paczki generlanie wzrosły - najbardziej kernel i firmware do
> niego, nie bawiłem się póki co w optymalizację zużycia pamięci
> 32 bit - potrzebuje 300MB by wstać ;( docelowo będę się starać by 256
> wystarczyło
> 64 bit - by bujneło potrzebuje ok 800MB
>
> na VirtualBox wstaje - potestujcie u siebie ;)
>

> Pozdrawiam,

Na wersji x86 i x86_64 nie działa screen:

[root w rescue /]# screen
screen: error while loading shared libraries: libutempter.so.0: cannot
open shared object file: No such file or directory

Spotkałem się też z dziwnym problemem podczas restartu, w trakcie
zamykania usług zaczęły pojawiać się blędy o braku podstawowym binarek i
poleceń np grep awk itp. i system się zatrzymywał nie restartował.
Ale pojawiło mi się to jednej maszynie i nie udało mi się tego powtórzyć
na qemu.

Pozdrawiam