STBR z poziomu git-a ?

Kacper Kornet draenog at pld-linux.org
Wed Mar 27 13:57:03 CET 2013

On Wed, Mar 27, 2013 at 12:10:01PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Zwiększenie partycypacji w budowaniu finalnych paczek jest preferowalnym
> rozwiązaniem.

> Może mechanizm puszczania zleceń via git (jako nakładka na obecny, żeby było
> łatwo zrobić)? Wtedy nie trzeba by było każdemu ustawiać uprawnień, tylko za
> jednym zamachem wszyscy by dostali dostęp.

Jakoś nie widzę jak to prosto zrobić jako zupełny zastępnik
make-request.sh. Np. zupełnie nie widzę jak by można zaimplementować
budowanie kilku pakietów zależnych od siebie. No chyba, żeby zrobić
osobne repozytorium służące do puszczania zleceń. Ale to jak dla mnie
mija się z celem. Więc jak już to nakładak na git służyłaby tylko do
puszczania test-buildów.

Natomiast to co mnie właśnie zdziwiło w kodzie pld-builder.new to, że
nie ma możlwości dania komuś uprawnień tylko do test buildów. Było coś
takiego ale zostało usunięte. Może warto by przywrócić.

--
  Kacper