STBR z poziomu git-a ?

Mariusz Mazur mmazur at kernel.pl
Thu Mar 28 11:43:36 CET 2013

On Wed of March 27 2013, Kacper Kornet wrote:

> Jakoś nie widzę jak to prosto zrobić jako zupełny zastępnik
> make-request.sh. Np. zupełnie nie widzę jak by można zaimplementować
> budowanie kilku pakietów zależnych od siebie. No chyba, żeby zrobić
> osobne repozytorium służące do puszczania zleceń. Ale to jak dla mnie
> mija się z celem. Więc jak już to nakładak na git służyłaby tylko do
> puszczania test-buildów.

Myślałem o osobnym repo, które po commitnięciu jakiejśtam linijki hookami
odpala stary make-request.sh.

Acz to w sumie overkill. Tak naprawdę kluczowa jest kwestia autoryzacji.
Obecnie dostanie prawa puszczacznia czegokolwiek gdziekolwiek wymaga
dodatkowego kroku w postaci zapytania odpowiedniej osoby. W sumie
niepotrzebnie, raczej mamy niedobór puszczających, a nie nadmiar.

Natomiast gdyby przepisać mechanizm wysyłania requestów z obecnego rpc po http
(o ile mnie pamięć nie myli) na via ssh z tymi samymi kluczami, co używamy do
gita, to za jednym zamachem wszyscy by dostali prawa puszczania zleceń.
Kwestią do dogadania jest, czy domyślnie pełne prawa, czy domyślnie tylko
test-buildy, czy pełne bez upgrejdów, czy coś tam, ale to już mniej istotna
kwestia.

--mmazur