ODP: Re: Na co przejść z PLD?

Bohdan R. Rau ethanak at polip.com
Mon May 27 11:10:34 CEST 2013

Nawet gdyby się dało zrobić upgrade to bym nie ryzykował. Przenosiłem directadmina z klientami z 5 na świeżą 6 i miałem trochę problemów (m.in. dodawałem z palca jakieś nowe pola do tabel mysql) że o swoich modyfikacjach exim.conf już nie wspomnę.

http://milena.polip.com - Tak, Ivonko, NLP da się zrobić...