Na co przejść z PLD?

Marek Ciesielski ciesiel at toya.net.pl
Mon May 27 11:24:28 CEST 2013

W dniu 2013-05-27 11:07, Jacek Osiecki pisze:

> Hmm, widzę sporo głosów za Centosem. Tylko że supportowane 6.4 ma
> starocie typu mysql 5.1 :( Ale jak rozumiem, można sobie pododawać
> jakieś nieoficjalne repo z nowszymi zabawkami?

Ogólnie takie jest założenie - dla biznesu nie liczą się nowości, a
jedynie stabilność.
Oczywiście im mniej "swoich" dodatkowych repo tym mniej problemów z
ewentualnymi migracjami - ale występuje wiele polecanych reposów z
nowszymi wersjami pakietów. Kwestia wyboru.
Ja osobiście przyjąłem zasadę, że jak działa bez problemów ze stockowymi
pakietami nie ulepszam nic (bo lepsze jest wrogiem dobrego) i tylko w
przypadku problemów zamieniam na nowsze wersje.

--
Marek Ciesielski

   |\/ | |     marekc(at)mc69.org