problemy z glib2-2.38.0.

Paweł Sikora pluto at agmk.net
Fri Oct 11 09:10:08 CEST 2013

On Friday 11 of October 2013 08:53:04 Łukasz Maśko wrote:
> Dnia czwartek, 10 października 2013 19:44:13 Paweł Sikora pisze:
> [...]
>
> A ja się tak przewrotnie zapytam - a co działało?

dzialalo to co bylo zainstalowane w systemie bez tworzenia zadnych skryptow.
logowalem sie do kde, close-lid i spi. open-lid i kde wracalo.

zrobilem hurtowa aktualizacje th i ten flow przestal dzialac.

jak pokazuja testy kernel/acpi/upower poprawnie zglaszaja open/close-lid,
suspend wywolany recznie z pm-utils lub z menu kde tez usypia system,
wiec chyba przestalo dzialac cos co przenosilo informacje do kde. dbus?

Arek M. twierdzi, ze u niego dziala, ale on uzywa systemd, a ja wciaz jade
na klasycznym rc-scripts+udev. na google wyczytalem tez ze w innych dystrybucjach
usunieto z gnome-settings-daemon jakas funkcjonalnosc w tej okolicy
i trzeba sobie w /etc/acpi/local stworzyc skrypt lid.sh.post, ktory sprawdzi
jakis tam plik w /proc/acpi i zawola w razie potrzeby pm-suspend.
aczkolwiek nie wiem, czy gnome-settings-daemon ma znaczenie jesli uzywam kde?
w kazdym razie ten trick z lid.sh.post tez u mnie nie zadzialal.

> Bo ja mam np. własne skrypty podpięte pod acpid (w /etc/acpid).

mozesz je przedstawic swiatu?