problemy z glib2-2.38.0.

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Fri Oct 11 10:37:47 CEST 2013

Dnia piątek, 11 października 2013 09:10:08 Paweł Sikora pisze:
[...]
> mozesz je przedstawic swiatu?

Ależ proszę (z góry przepraszam za jakość kodu, u mnie jest to jeszcze
bardziej zagmatwane, ale idea jest taka):

$ cat /etc/acpi/events/button | grep -v ^#
event=button
action=/etc/acpi/actions/button.sh "%e"

Plik /etc/acpi/actions/button.sh w załączniku. Tutaj go trochę wyczyściłem, bo
u mnie są jeszcze "zabezpieczenia" typu "jak zamkniesz klapę to poczekaj
najpierw 15s i dopiero uśpij", ale to brzydki kod ;-)

Potrzebny jest do tego oczywiście acpid (u mnie w wersji 2.0.10-15.i686).
Dodatkowo mam zainstalowany i skonfigurowany pakiet hibernate-2.0-1.i686,
który robi trochę rzeczy za mnie (odładowanie i ponownie załadowanie modułów,
np. USB, włączenie/włączenie sieci itp.). Ale jak komuś nie zależy, to zamiast
linijki "hibernate -F ususpend-ram.conf" można wstawić po prostu "echo mem >
/sys/power/state".
A non-text attachment was scrubbed...
Name: button.sh
Type: application/x-shellscript