pulseaudio - jak z tym żyć

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue Sep 17 21:36:51 CEST 2013

Dnia wtorek, 17 września 2013 18:54:31 Daniel Dawid Majewski pisze:
> Po ostatnim upgrade strasznie pogmatwała mi się obsługa dźwięku. Do tej
> pory mogłem odtwarzać bezproblemowo na raz wiele multimediów na ALSA. w
> tej chwili @#$%@$% pulseaudio jest domyślne spartolone, próba
> odinstalowania powoduje wycięcie połowy systemu. Jak to skonfigurować,
> bo googlam od godziny i ani odrobinę nie jestem mądrzejszy ?

A jak masz toto skonfigurowane? Ja nie zauważyłem problemów.

poldek:/all-avail> ls -I *pulse*
alsa-plugins-pulse-1.0.27-2.i686
gstreamer-pulseaudio-1.0.10-1.i686
gstreamer0.10-pulseaudio-0.10.31-5.i686
pulseaudio-4.0-2.i686
pulseaudio-alsa-4.0-2.i686
pulseaudio-bluetooth-4.0-2.i686
pulseaudio-libs-4.0-2.i686
udev-pulseaudio-alsa-4.0-2.i686
xine-output-audio-pulseaudio-1.2.3-2.i686