Re: pulseaudio - jak z tym żyć

Bartlomiej Zimon uzi18 at o2.pl
Wed Sep 18 02:27:32 CEST 2013

Dnia 17 września 2013 21:36 Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał(a):

> A jak masz toto skonfigurowane? Ja nie zauważyłem problemów.
>
> poldek:/all-avail> ls -I *pulse*
> alsa-plugins-pulse-1.0.27-2.i686
> gstreamer-pulseaudio-1.0.10-1.i686
> gstreamer0.10-pulseaudio-0.10.31-5.i686
> pulseaudio-4.0-2.i686
> pulseaudio-alsa-4.0-2.i686
> pulseaudio-bluetooth-4.0-2.i686
> pulseaudio-libs-4.0-2.i686
> udev-pulseaudio-alsa-4.0-2.i686
> xine-output-audio-pulseaudio-1.2.3-2.i686

Praktycznie nic nie trzeba konfigurowac.
Wywalic stary katalog .pulse z domowego - niezgodnosc z poprzednimi wersjami.
Doinstalowac pavucontrol, a w nim ustawic rodzaj wyjscia.
Puscic sobie cos co chcialbys slyszec wybierajac wczesniej backend pulse np. w smplayer,
jesli masz wiecej wyjsc to moze byc potrzeba wybrania konkretnego na ktorym ma isc dzwiek.
Wszystko generalnie robisz w pavucontrol, jesli ten nie moze sie polaczyc z pulseaudio
to znaczy ze cos skaszanione jest w konfiguracji /etc/pulse/...
U mnie jest ciekawy problem tylko z dzwiekiem 5.1, pulse/mplayer nie umie przeslac strumienia bezposrednio na SPDIF.

Pozdrawiam
Bartlomiej Zimon