Czy ktoś używa klienta ownCloud na PLD?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue May 6 10:06:12 CEST 2014

Postawiłem sobie na domowym NAS serwerek ownCloud i nawet działa, jeśli
korzystam z klienta na komórce. Chciałem się zapytać, czy ktoś z listowiczów
używa może linuksowego klienta od PLD? W szczególności prosiłbym o pomoc w
kompilacji, bo - idąc według informacji ze strony
http://doc.owncloud.org/desktop/1.5/building.html#generic-build-instructions
- brakuje nam w dystrybucji (jakiegoś) QtKeychain.

Przy okazji - qtkeychain w wersji 0.3.90 jest dostępny z repozytorium GIT:
https://github.com/frankosterfeld/qtkeychain który się buduje, pozostaje tylko
jego spaczkowanie. Jak powinna nazywać się paczka docelowa, według naszej
konwencji nazewniczej? QtKeychain? qt4-keychain? Inne propozycje?