bumblebee & bbswitch

Light-I light-i at o2.pl
Mon May 12 20:36:25 CEST 2014

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 03.05.2014 22:14, od Light-I:
> Witam, mam nówkę spec do bumblebee i prośbę o podbicie wersji
> bbswitch do 0.8 (było 0.7 - wystarczy zmienić, odpalić buildera z
> -ncs i dociągnie paczkę samemu, mi md5 wyszło
> 5b116b31ace3604ddf9d1fc1f4bc5807), lub podanie drogi, abym zrobił to
> samemu.
Już nie trzeba, najnowsze driver nVidia działa z xrandr i modesettings z
intelem w roli głównej. Nawiasem mówiąc, najczęściej wystarczy po
załadowaniu się modułów (blacklist nouveau obowiązkowo) zwiększyć
jasność ekranu, która domyślne jest na zero.

--
Pozdrawiam,
Light-I