Po ostatnim upgrade klawisze sterujące w konsoli strzeliły focha [systemd]

Light-I light-i at o2.pl
Thu Jun 18 15:38:30 CEST 2015

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.06.2015, 15:04, od Tomasz Pala:

> [...]
>
> Może właśnie dlatego, żeby każdy go sobie wedle uznania nie 'poprawiał'
> na setkę możliwych sposobów?
I dlatego jest target-pld.patch ? ;)
> Jakkolwiek jest to irytujące, gdy robisz
> swój system, to takie ujednolicenie docenia się momencie pracy na innej
> dystrybucji czy dowolnej obcej maszynie. Bez zastanawiania się, jak coś
> narzeźbili akurat tutaj.
>
> Argument z techniczności: zwykły skrypt wymaga jakiegoś shella, a
> zaraz później zazwyczaj jeszcze awka, grepa, seda, perla.
Hmm…
poldek:/all-avail> desc -r systemd-units
[…]
Requires: /bin/awk, /bin/sh, /bin/sh, /bin/sh, /bin/sh, coreutils[…]

Parafrazując starożytne porzekadło, wszystkie drogi prowadzą do muszelki… :P
--
Pozdrawiam,
Light-I