systemd-219 i problemy

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Thu May 14 22:17:32 CEST 2015

On 2015-05-14 18:04, Jan Rękorajski wrote:
> Dzięki za naprawienie tego. Przeglądałem uważnie NEWS jak robiłem update
> do 219 i nic nie wskazywalo na to ze coś ważnego zmienili - zmiany
> dotyczyły głównie nspawn. Jak widać nie należy ufać w NEWS :/

Ja nadal nie rozumiem co dokładnie było zepsute. systemd-sysv-generator
generował właściwie to samo co w 318, parametry unitów wydawały się ok,
a usługi nie startowały. Poprawkę wytypowałem na chybił-trafił z ich
repo i też nie do końca rozumiem czemu to działa.

Wygląda na to, że jakaś mało istotna zmiana gdzie indziej spowodowała
regresję w tym miejscu. To raczej nie było do przewidzenia póki się nie
spróbowało.

Jacek