Re: chromium browser wywraca się

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski at gmail.com
Wed Jan 13 03:20:23 CET 2016

> Zrobiłem upgrade z ready, jest jeszcze gorzej:
> $ chromium-browser
> [1:1:0105/141318:FATAL:credentials.cc(316)] Check failed:
> !ProcUtil::HasOpenDirectory(proc_fd).

Wygląda na to, że z jakiegoś powodu w tym miejscu zostaje otwarty (w
sensie open fd) katalog /etc/OpenCL/vendors (u mnie pusty). Dlaczego?
Nie mam pojęcia. Szybki grep po źródłach wskazywałby na to, że ffmpeg
coś psuje ale jest za późno i chromium to tak wielki program, że to
tylko zgadywanie.

W każdym razie usunięcie/zmiana nazwy vendors powoduje, że chromium
uruchamia się poprawnie.
Pozdr.,
Ł.