Re: chromium browser wywraca się

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski at gmail.com
Wed Jan 13 03:27:48 CET 2016

W dniu 13 stycznia 2016 03:20 użytkownik Łukasz Krotowski
<lukasz.krotowski w gmail.com> napisał:
> [...]

Jeszcze wyjaśnienie, ten kod powyżej przegląda /proc/self/fd pod kątem
otwartych katalogów. Jeśli są wywraca program ze zrzutem stosu. Można
sprawdzić w takim przypadku (bo proces działa do czasu Ctrl-C) że
jedyny katalog widoczny w /proc/NNNN/fd to właśnie
/etc/OpenCL/vendors.