Re: Jak odzyskać pliki tndb w /etc/vservers/.defaults/cachebase/poldek?

Paweł A. Gajda mis at pld-linux.org
Fri Jan 29 23:34:26 CET 2016

Nie doczytałem że vrpm działa, huh. Sprawdź poldek.conf (gdzieś w
/vservers/ko-python/?) czy nie ma czegoś w rodzaju "rpmdef _dbpath"?
Jeżeli jest to pewnie ten zły, a jeżeli nie ma - to można dopisać ten dobry
:)

To jest błąd gdzieś w konfiguracji. Problem jest nie nowy zdaje się:
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-en/2007-September/019329.html