Re: Jak odzyskać pliki tndb w /etc/vservers/.defaults/cachebase/poldek?

Jacek Osiecki josiecki at silvercube.pl
Fri Jan 29 23:40:36 CET 2016

Wiadomość napisana przez Paweł A. Gajda <mis w pld-linux.org> w dniu 29 sty 2016, o godz. 23:34:

> Nie doczytałem że vrpm działa, huh. Sprawdź poldek.conf (gdzieś w
> /vservers/ko-python/?) czy nie ma czegoś w rodzaju "rpmdef _dbpath"?
> Jeżeli jest to pewnie ten zły, a jeżeli nie ma - to można dopisać ten dobry
> :)

To nie to - nowo stworzona wirtualka wywala identyczny błąd w momencie usunięcia rpmdbcache.

> To jest błąd gdzieś w konfiguracji. Problem jest nie nowy zdaje się:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-en/2007-September/019329.html <http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-en/2007-September/019329.html>

To trochę inny problem - tam pewnie vpoldek nie zrobił chroota lub coś w tym stylu.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
josiecki w silvercube.pl