64-bitowe binarki w /usr/lib

Adam Osuchowski adwol at zonk.pl
Mon Jul 3 09:42:02 CEST 2017

Tomasz Pala wrote:
> Ale jak wprowadził bałagan? Skoro już ustaliliśmy, że jest bez
> znaczenia, czy będzie lib czy lib64, to poziom bałaganu się tym commitem
> nie zmienił. A gdyby to przenieść do libexec, to by się zmniejszył - bo
> od razu byś wiedział, gdzie te pliki być POWINNY.

Nie ustaliliśmy tylko Ty ustaliłeś i to dopiero teraz. Ja chciałem się
tylko dowiedzieć dlaczego w PLD raz jest tak a raz inaczej, czemu dwa
różne pakiety w tej samej sytuacji (binarki do użytku wewnętrznego,
wykorzystywane wyłącznie przez daną aplikację; a o .so w ogóle nic nie
mówiłem) mają te pliki w dwóch różnych katalogach i od czego (lub kogo)
to zależy, a nie coś zmieniać. Ale ok, niech będzie, że jest w porządku,
nie będę kolejny raz tłumaczył o co mi chodzi. Przyjmuję do wiadomości
odpowiedź ,,bo tak'' i niech każdy pakiet ma to gdzie bądź.