kicad.spec update

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Nov 21 02:13:21 CET 2017

On Mon, Nov 20, 2017 at 18:55:04 +0100, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Ach, oryginalnie miałem bconda tutaj, gfyż te br nie są wymagane do reszty. Co
> powinienem zrobić, dorzucić bconda (without) czy przerzucić to do głównego ?

Niezależnie od tego, czy będzie bcond - to mamy zawsze w głównym.
Ale mówiąc szczerze to ja nie wiem, czy z tym, co jest wyżej, jest w
ogóle coś nie tak - możliwe, że to jest również poprawne... ktoś inny
się wypowie?

Z innych rzeczy, to:
- grupa X11/Applications nie pasuje mi do opisów,
- w ogóle bardziej git-like byłoby osobne commitowanie nowego podpakietu
  oraz polskich opisów, aczkolwiek tu również przyznać trzeba, że w PLD
  nie używamy gita zbyt bardzo zgodnie z jego filozofią.

--
Tomasz Pala <gotar at pld-linux.org>