kicad.spec update

LordBlick lordblick at gmail.com
Wed Nov 22 13:43:30 CET 2017

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 21.11.2017, 02:13, od Tomasz Pala:

> Niezależnie od tego, czy będzie bcond - to mamy zawsze w głównym. Ale mówiąc
>  szczerze to ja nie wiem, czy z tym, co jest wyżej, jest w ogóle coś nie tak
> - możliwe, że to jest również poprawne... ktoś inny się wypowie?
Sporadycznie mam czas na dopracowywanie co do jednej literki speca. Ja już mam
to zbudowane i używam(BTW. jestem na devel liście KiCAD), może się komuś jeszcze
przyda, moze jakiś elektrnik spostrzeże i dołączy do użytkowników/devów, a
jeszcze fajniej by było, jakby ktoś™ był uprzejmy puścić commit przynajmniej na
test.

> Z innych rzeczy, to: - grupa X11/Applications nie pasuje mi do opisów,
A co pasuje? Kicad raczej nie działa poza X…
> - w ogóle bardziej git-like byłoby osobne commitowanie nowego podpakietu oraz
> polskich opisów, aczkolwiek tu również przyznać trzeba, że w PLD nie używamy
> gita zbyt bardzo zgodnie z jego filozofią.
Nic nie wiem o tym, abym miał uprawnienia do grzebania w drzewie speców PLD, a
raczej na lokalnym dysku nie mam zamiaru trzymać kopii całości tylko dla kilku
robionych przeze mnie poprawek na rok. Podpakiet poza tym buduje się z tych
samych źródeł, nic nie dokładałem, po prostu ktoś przeoczył, że KiCAD wspiera
pythona.

--
Pozdrawiam,
LordBlick