kicad.spec update

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Nov 22 18:43:45 CET 2017

On Wed, Nov 22, 2017 at 13:43:30 +0100, LordBlick wrote:

> Sporadycznie mam czas na dopracowywanie co do jednej literki speca. Ja już mam
> to zbudowane i używam(BTW. jestem na devel liście KiCAD), może się komuś jeszcze
> przyda, moze jakiś elektrnik spostrzeże i dołączy do użytkowników/devów, a
> jeszcze fajniej by było, jakby ktoś??? był uprzejmy puścić commit przynajmniej na
> test.

Znacząco zwiększysz na to szanse, jeżeli nie będziesz odpisywał mi na priv,
tylko normalnie na listę. Odbijam swojego poprzedniego maila tutaj.

> A co pasuje? Kicad raczej nie działa poza X???

Miałeś wszystko w mailu ode mnie, ale wyciąłeś:

Ten opis to nie jest X11/Applications. Ja nie będę wnikał, czy masz złe
opisy czy złą grupę, bo nie wiem co to jest.

> Nic nie wiem o tym, abym miał uprawnienia do grzebania w drzewie speców PLD, a
> raczej na lokalnym dysku nie mam zamiaru trzymać kopii całości tylko dla kilku

Ale możesz następnym razem osobno wysłać dodanie podpakietu, a osobno polskich opisów.
Szczególnie, gdy z podpakietem są (ja mam) wątpliwości.

A informacyjnie: każdy pakiet w PLD jest osobnym repo gita, więc na
dysku zajmuje to tyle co nic. A żeby mieć jeszcze mniej, to tak masz:

~/rpm/packages $  cat get
#!/bin/sh

git clone --depth 1 git://git.pld-linux.org/packages/"$@"

--