PATCH: rspamd.spec - podbicie do nowej wersji

Paweł Kośka pawel at viop.pl
Wed Jul 11 14:08:29 CEST 2018

Witam,

W załączeniu patch dla rspamd.spec by nie zaginął.

Oczywiście prośba o sprawdzenie czy jest OK, szczególnie sekcja %files

adapter jest z niego zadowolony "The spec rspamd.spec is perfect ;)"

Nie jestem pewien czy trzeba było dodawać:
-DRSPAMD_GROUP=rspamd
-DRSPAMD_USER=rspamd

Nie wiem też o co chodzi z:
%define skip_post_check_so librspamd-mime.so.* librspamd-server.so.*
librspamd-lua.so.*
nie ruszałem tego. Nie widzę różnicy w budowaniu z tym i bez tego.

Sprawdzamy czy u nas działa.
Odezwę się.

Paweł