PATCH: rspamd.spec - podbicie do nowej wersji

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Sat Jul 14 23:32:56 CEST 2018

On Wed, 11 Jul 2018, Paweł Kośka wrote:

> Witam,
>

> W załączeniu patch dla rspamd.spec by nie zaginął.
>

> Oczywiście prośba o sprawdzenie czy jest OK, szczególnie sekcja %files

Poprawiłem jeden błąd (nic nie instalowało dwóch katalogów).

> adapter jest z niego zadowolony "The spec rspamd.spec is perfect ;)"
>

> Nie jestem pewien czy trzeba było dodawać:
> -DRSPAMD_GROUP=rspamd
> -DRSPAMD_USER=rspamd

Nie widzę żeby gdziekolwiek w kodzie to było zaszyte, więc nie trzeba,
weżmie sobie z konfigu/opcji uruchamiania.

> Nie wiem też o co chodzi z:
> %define skip_post_check_so librspamd-mime.so.* librspamd-server.so.*
> librspamd-lua.so.*
> nie ruszałem tego. Nie widzę różnicy w budowaniu z tym i bez tego.

To jest sprawdzanie czy biblioteki są polinkowane poprawnie, czy nie ma
jakichś brakujących symboli. Rzeczywiście w nowej wersji rspamd już nie
trzeba tego wyłączać.

--
Jan Rękorajski                    | PLD/Linux
SysAdm | baggins<at>pld-linux.org | http://www.pld-linux.org/