W jaki sposób rpm weryfikuje podpisy pakietów?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Oct 15 20:02:49 CEST 2018

On Mon, Oct 15, 2018 at 16:39:53 +0200, Paweł A. Gajda wrote:

> Da się to dostostosować - pytanie czy się nie narobię na próżno? Jeżeli
> zrobię port, to przejście na rpm.org już będzie bezbolesne/wykonalne/etc?

Ja to marzę poldka używać w innych dystrybucjach przede wszystkim!
Bo miewam różne Fedory w nspawnach, a od rpm5 odchodzą niedobitki.

Z początku roku, cytat z prywatnej rozmowy z Nealem Gompą:
"OpenMandriva is moving to rpm.org as a consequence of this [rpm5] mess"

https://www.openmandriva.org/en/news/article/switching-to-rpmv4

Nie był niestety w stanie pomóc przy poldku, ale najwyraźniej Jeff
skutecznie przekonał do siebie kolejną grupę osób.

--
Tomasz Pala <gotar at pld-linux.org>