W jaki sposób rpm weryfikuje podpisy pakietów?

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Tue Oct 16 21:05:40 CEST 2018

On Mon, 15 Oct 2018, Paweł A. Gajda wrote:

> Da się to dostostosować - pytanie czy się nie narobię na próżno? Jeżeli
> zrobię port, to przejście na rpm.org już będzie bezbolesne/wykonalne/etc?

Pytanie jak dużo miałbyś z tym roboty?

Szczerze mówiąc to ja nie miałbym oporów z przejściem na rpm.org, oni
przynajmniej zajmują się rozwojem programu a nie dodawaniem kolejnych
bezwartościowych perdół.

--
Jan Rękorajski                    | PLD/Linux
SysAdm | baggins<at>pld-linux.org | http://www.pld-linux.org/