W jaki sposób rpm weryfikuje podpisy pakietów?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Oct 16 17:20:42 CEST 2018

On Tue, Oct 16, 2018 at 16:09:39 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Najboleśniejsza - poza portowaniem naszych łatek (tych, które mamy
> w rpm.spec, ale też tych, które weszły do źródeł rpm5) - może być
> migracja istniejących systemów. Format bazy może nie być zgodny...

Trzeba wręcz przyjąć, że tak będzie. Nie znam ani db ani rpma na tyle,
żeby nawet oszacować stopień złożoności konwertera, ale równie ważne
pytanie brzmi, czy pod rpm.org będzie się dało zainstalować obecne nasze
pakiety z FTP-a? Osobiście mam jeszcze serwery z rpm-4.5-44.x86_64, ale
w URL widnieje tam rpm5.org, które być może miało celowo dorobioną
kompatybilność 'wstecz'.

--
Tomasz Pala <gotar at pld-linux.org>