[packages/upower-pm-utils] up to 0.99.10

Jan Palus atler at pld-linux.org
Sat Mar 16 00:43:58 CET 2019

On 16.03.2019 00:24, Adam Osuchowski wrote:
> No to może trzeba pójść w kierunku doprowadzenia do tego, żeby się
> budował? Można prosić jakieś szczegóły, w czym jest problem?

Commit zrevertowany, @baggins usuniesz upower-pm-utils-*0.99.10* z ftp?

Jesli chodzi o szczegoly:

http://buildlogs.pld-linux.org//index.php?dist=th&arch=x86_64&ok=0&name=upower-pm-utils&id=a678319d-6c1e-4ab4-9d32-af71c16a49d5&action=tail

$ ag 'pragma.*error'
libupower-glib/up-wakeups.c
188:#pragma GCC diagnostic error "-Wdeprecated-declarations"

libupower-glib/up-device.c
751:#pragma GCC diagnostic error "-Wdeprecated-declarations"

> Jeżeli może sobie siedzieć w repozytorium masa jakichś starych PHPów
> włącznie z wersją 4.4 nierozwijaną od ponad 10 lat, to nie widzę powodów,
> żeby usuwać KDE4, czy wyżej wspomnianego upowera 0.9.23, które np. mnie
> są akurat bardzo przydatne.

Zapamietam na przyszlosc komu zlecac poprawianie niebudujacych sie paczek kde4*.
Dzieki!