[packages/upower-pm-utils] up to 0.99.10

Adam Osuchowski adwol at zonk.pl
Sat Mar 16 00:24:10 CET 2019

Jan Palus wrote:
> Szczerze mówiąc to nie wiem z dwóch powodów:
>
>  * zarówno upower jak i upower-pm-utils wykonują configure z opcją
>    '--enable-deprecated' gdzie NEWS stanowi co następuje "Add a
>    --enable-deprecated configure argument to remove pm-utils support".

Różnica między upower a upower-pm-utils jest taka, że ten drugi działa
w przypadku gdy nie ma systemd. Po to go stworzyłem jako osobny od upower,
żeby można było spokojnie używać starej konfiguracji nie blokując
jednocześnie nikomu podbijania wersji upowera. Opisałem to, co dokładnie
nie działa w mailu:

https://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2014-October/156878.html

Z wersją 0.99 i SysVinit nie zadziała usypianie i hibernacja. Chyba, że
jest jakaś alternatywa o której nie wiem, to chętnie się dowiem.

>  * przede wszystkim była to próba fixnięcia pakietu który nie budował się z
>    nowym glibem,

No to może trzeba pójść w kierunku doprowadzenia do tego, żeby się
budował? Można prosić jakieś szczegóły, w czym jest problem?

>    przy czym coraz częściej nachodzi mnie refleksja, że w PLD
>    zdecydowanie za rzadko usuwamy pakiety, które są nierozwijane (KDE4,
>    gstreamer0.10, zapewne to i wiele innych)

Jeżeli może sobie siedzieć w repozytorium masa jakichś starych PHPów
włącznie z wersją 4.4 nierozwijaną od ponad 10 lat, to nie widzę powodów,
żeby usuwać KDE4, czy wyżej wspomnianego upowera 0.9.23, które np. mnie
są akurat bardzo przydatne.