Dostępność paczek KF5 i KA5

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Nov 18 15:12:41 CET 2019

Czym jest spowodowany fakt tak małej dostępności paczek dla KDE5 w
naszym repozytorium? W test czy ready jest tego kilka sztuk na krzyż,
podczas gdy w repo leży tego kilka razy więcej - np. paczki dla KMaila
5.1.1. Rozumiem, że to dość duża liczba zasobów, a których, jak
podejrzewam, mało kto korzysta. Mi się udało po pewnych bojach KMaila
zainstalować, walczę jeszcze z POP3. Byłoby mi łatwiej, jakbym miał
więcej paczek dostępnych w repo a nie musiał ich kompilować. Poza tym
sprawia toto wrażenie już powoli działającego stabilnie, można by
pomyśleć o przesiadce tak bardziej globalnie.