zależności dla keepassxc-2.5.1

Krzysztof Mrozowicz krzysztof at mrozowicz.eu
Tue Nov 19 13:04:23 CET 2019

Dzień dobry wszystkim!
Zaktualizowałem dziś keepassxc 2.4.3 z głównego repozytorium do wersji 2.5.1 z repozytorium test. Bez problemu.
Jednak po uruchomieniu programu wyświetlił się komunikat, że keepassxc wymaga QT 5.13.2, podczas gdy zainstalowana wersja to 5.13.1.
Zrobiłem update QT do 5.13.2 i po problemie, jednak chciałbym przy tym zapytać o dwie rzeczy:
Czy RPM nie powinien dbać o to żeby właściwa wersja QT już była zainstalowana?
Czy nowa wersja keepassxc nie powinna być zbudowana w oparciu o to co jest w głównym repozytorium (QT 5.13.1 w tym przypadku)? Sprawdziłem changelog i nie wspomina on o minumalnej wymaganej wesji QT.

Zadaję te pytania tylko po to aby dowiedzieć się jak najwięcej o PLD, bo to świetny projekt! :)

Pozdrawiam
Krzysiek