Źródło SPEC-y dla nowych pakietów.

Peri Noid ed at yen.ipipan.waw.pl
Fri Aug 21 15:44:39 CEST 2020

Taka myśl mnie naszła...
Pieczołowicie podbijam KF5 do najnowszej wersji (w międzyczasie było już 6
innych więc jakby trzeba, potem spróbuję zrobić KA5). Potrzebuję zrobić nową
paczkę bo pojawiła się mała biblioteka plasma-wayland-protocols. Pytanie do
praktyków - jak macie nową paczkę, czy robicie SPEC-e sami od zera, czy też
może bierzecie je z jakiejś innej dystrybucji opartej o RPM? Nie jestem
specjalistą i od zera takiego nie wyrzeźbię. Mam spec z Fedory, nie pójdzie 1-
do-1 ale też nie wiem, ile w nim trzeba zmienić (zaraz sprawdzę). Tylko czy
akurat Fedora jest właściwym źródłem? Jeśli w ogóle?

Co poradzicie?