Re: Przebudowa całego KF5 - czy tak niczego nie popsuję?

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Mon Feb 17 07:01:12 CET 2020

On 17/02/2020 02:31, Peri Noid via pld-devel-pl wrote:
> Podbiłem do najnowszych wersji wszystkie paczki KF5, które używam. 76 paczek.
> Czy jak zrobię coś w stylu (szkic)
>
> cat lista-pakietów | while read p; do
> 	make-request -t $p.spec
> done
>
> to buildery się nie zawalą? ;-)

-t to możesz puszczać do woli przy czym takie paczki nie są
aktualizowane ani instalowane na builderach - tylko spróbują się
zbudować (więc jak paczka B wymaga do zbudowania paczki A świeżo
puszczanej z -t to się to nie uda)

> Paczki w pliku są w kolejności umożliwiającej
> zbudowanie, czyli kolejne wymagają wyłącznie poprzednich. Starałem się
> poprawnie poustawiać zależności - na ile mi to wyszło to się okaże.

Najprościej to kawałkami - puszczasz np 10 (może być 5, może 20) paczek,
zbudują się czy nie, poprawiasz co trzeba i wtedy puszczasz te same
paczki ale bez -t, upewniasz się, że się zbudowały i zaktualizowały
(jeśli chciały się aktualizować - na wypadek konfliktów na plikach itp).

Można też robić to samo bez -t ale wtedy już trzeba doplinować
zakończenia roboty i poprawnego się budowania oraz często wtedy jest
sporo podbić release.

I tak po kawałku do końca.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / ( maven.pl | pld-linux.org )