Przebudowa całego KF5 - czy tak niczego nie popsuję?

Peri Noid ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Feb 17 13:54:59 CET 2020

Dnia poniedziałek, 17 lutego 2020 07:01:12 CET Arkadiusz Miśkiewicz via pld-
devel-pl pisze:
[...]

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Do tej pory puszczałem tylko pojedyncze paczki
na test-build, a potem ktoś je dalej pchał do test/ready/gdzieś_tam. Ale KDE
nikt teraz nie jest zainteresowany najwyraźniej, a przynajmniej nie jest to
priorytet, więc próbuję sam. Jako, że tego do tej pory nie robiłem, nie
chciałbym niczego na builderach spaprać przez moją niewiedzę. Dlatego proszę o
wybaczenie, że się tak dopytuję.

> -t to możesz puszczać do woli przy czym takie paczki nie są
> aktualizowane ani instalowane na builderach - tylko spróbują się
> zbudować (więc jak paczka B wymaga do zbudowania paczki A świeżo
> puszczanej z -t to się to nie uda)

No właśnie... Nie udaje się bo wszystko wymaga pierwszej paczki z listy. Która
się poprawnie zbudowała.

> Najprościej to kawałkami - puszczasz np 10 (może być 5, może 20) paczek,
> zbudują się czy nie, poprawiasz co trzeba i wtedy puszczasz te same
> paczki ale bez -t, upewniasz się, że się zbudowały i zaktualizowały
> (jeśli chciały się aktualizować - na wypadek konfliktów na plikach itp).

Czyli tak. Wrzucam kilka (powiedzmy, że 5) paczek na builder. Część się
buduje, część nie. Te co się nie budują - patrzymy czemu i poprawiamy. Z moich
pierwszych 5-ciu buduje się pierwsza, pozostałe wymagają tej pierwszej więc
nie ma co próbować iść dalej.

Dalej: te, które się zbudują, puszczam dalej już bez -t. Rozumiem, że to jest
równoważne wysłaniu żądania typu "update" i poprawnie zbudowana paczka
zostanie udostępniona tak, że następne budowane paczki będą mogły z niej
korzystać - dobrze rozumiem?

> Można też robić to samo bez -t ale wtedy już trzeba doplinować
> zakończenia roboty i poprawnego się budowania oraz często wtedy jest
> sporo podbić release.

Co masz na myśli pisząc "sporo bpodbić release"?