Przebudowanie kf5* na builderach

Peri Noid ed at yen.ipipan.waw.pl
Sun Jan 5 23:16:28 CET 2020

Chciałbym zlecić przebudowanie serii paczek KDE5 (framework) na builderach.
Paczki są już w repo, budują się u mnie i działają, ich listę mam w pliku
(wraz z kolejnością) budowy, żeby zależności się zgadzały). Jest na to jakiś
prosty sposób czy trzeba napisać sobie skrypcik, który przeleci listę i dla
każdej linijki zrobi odpowiedni make-request?