Re:?==?utf-8?q? zależności dla keepassxc-2.5.1

Krzysztof Mrozowicz krzysztof at mrozowicz.eu
Wed Jan 8 09:49:30 CET 2020

On Tuesday, November 19, 2019 12:04 GMT, "Krzysztof Mrozowicz" <krzysztof at mrozowicz.eu> wrote: Dzień dobry wszystkim!
Zaktualizowałem dziś keepassxc 2.4.3 z głównego repozytorium do wersji 2.5.1 z repozytorium test. Bez problemu.
Jednak po uruchomieniu programu wyświetlił się komunikat, że keepassxc wymaga QT 5.13.2, podczas gdy zainstalowana wersja to 5.13.1.
Zrobiłem update QT do 5.13.2 i po problemie, jednak chciałbym przy tym zapytać o dwie rzeczy:

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Keepassxc-2.5.1 potrzebuje do prawidłowego uruchomienia pakietu Qt5Gui-platform-xcb, jednak pakiet nie ciągnie za sobą tej zależności.

Pozdrawiam
Krzysiek