Kmaila dla KDE5 - czemu nie ma w TH/test?

Peri Noid ed at yen.ipipan.waw.pl
Fri May 13 16:05:39 CEST 2022

Może głupie pytanie - ale czemu nie mamy najnowszego Kmaila w TH/test? W
repozytorium są spec-e do najnowszych paczek, pakiety się poprawnie budują i
działają - z konieczności buduję to sobie sam ale może większej liczbie
użytkowników by się to przydało? Jedyne co to trzeba kompilować w odpowiedniej
kolejności. Mi wyszło, że np. taka daje sukces:

ka5-kidentitymanagement
ka5-kcalutils
ka5-ktnef
ka5-libgravatar
ka5-libksieve
ka5-kmailtransport
ka5-mailimporter
ka5-messagelib
ka5-mailcommon
ka5-kmail
ka5-akonadi-calendar
ka5-kdepim-runtime

Mogę wysłać na buildery ale skoro jest budowane KDE5 to może i to by dorzucić
do kompletu? Bo zakładam, że ktoś z nas ma do tego automatykę (skoro podbija
nawet wersje dla powyższych paczek to czemu jej nie wykorzystać) :-)