Kmaila dla KDE5 - czemu nie ma w TH/test?

Krzysztof Mrozowicz krzysztof at mrozowicz.eu
Fri May 13 18:16:25 CEST 2022

Dnia 2022-05-13, o godz. 16:05:39
Peri Noid <ed at yen.ipipan.waw.pl> napisał(a):

> Może głupie pytanie - ale czemu nie mamy najnowszego Kmaila w
> TH/test?
[...]
> Mogę wysłać na buildery ale skoro jest budowane KDE5 to może i to by
> dorzucić do kompletu? Bo zakładam, że ktoś z nas ma do tego
> automatykę (skoro podbija nawet wersje dla powyższych paczek to czemu
> jej nie wykorzystać) :-)

Dzięki za tego posta. Normalnie wysyłam na buildery paczki KDE, które
pojawiają się na liście
https://ep09.pld-linux.org/~pldth/qa.php?q=freshness, a do ustalania
kolejności budowania używam sort-pkgs, no i jak widzę jakieś problemy
to poprawiam spece. Sam nie jestem użytkownikiem KDE i nie ja
przygotowuję te spece. Wspomnianych przez Ciebie pakietów zwyczajnie nie
było na liście. Pewnie dlatego, że nie były wcześniej zbudowane (lub w
którymś momencie zostały usunięte z dystrybucji?). Wyślę je na buildery
i od tej pory aktualizacje nie powinny umykać. Gdyby coś jeszcze było w
gicie, a nie byłoby zbudowane, to daj znać, proszę.

Pozdrawiam

--
Krzysiek