Propozycja kilku rozdziałów książki

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Wto, 30 Gru 2003, 10:38:10 CET

On Mon, Dec 29, 2003 at 11:46:19PM +0100, Adam Gapiński wrote:
> Różnice między share a user? Skrypty startowe? Pewnie ma to sens, tylko na
> ile to rozdzielać... Jak dojdzie konfiguracja Win95/Win98/WinXP to się
> całkiem poważne zamieszanie zrobi :(

Wydaje mi się, że ma to sens z punktu widzenia zwykłego użytkownika, jak
również dla osoby piszącej dokumentację, a mianowicie pozwala dobrać
poziom tekstu. Dla potrzeb "przeciętnego zjadacza komputerowego chleba"
wystarczy opisać kilka opcji pliku konfiguracyjnego językiem bardziej
łopatologicznym. Myślę nad podziałem opisu samby  pod kątem jej
zastosowań, a mianowicie coś takiego:

Samba
- Proste udostępnianie plików w sieci LAN (łopatologia)
- Konfiguracja POdstawowego Kontrolera Domeny i serwera WINS
- Konfiguracja serwera drukarek (cups)

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-