Melduję się na liście

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Czw, 25 Gru 2003, 12:21:51 CET

On Wed, Dec 24, 2003 at 09:23:41PM +0100, Marek Ciesielski wrote:

> No to fajnie (swoją drogą ciekawe ilu developów subskrybuje te liste?
> :) - Ja ze swej strony zamiast dążenia do pakowania różnych dokumentów
> w jedno miejsce zacząłbym od ustalenia standardu pisania źródeł. Ze
> swej strony proponuje docbooka - na początku troche może razić ale
> później są już tylko zalety. Dobrze by było żebyśmy także określili
> jakiś kanon tworzenia dokumentacji - czyli jakieś ramy np. co do
> formy, ewentualnie treści? - Może coś już takiego jest? Może wystarczy
> się dowiedzieć od "starszych" kolegów :) Wrobell, Serek :) - Może
> wybrać jakiegoś DM (Doc Menegera)? :)

Kilku developerów na pewno ją subskrybuje ;) Co do standardu, zgadzam
się na docbooka, (muszę tylko lepiej go jeszcze poznać, może ktoś mi coś
podrzuci, jakieś linki, e-booki... ;P). Co do Kanonu... nie wiem, co
dokładnie masz na myśli mówiąc kanon... czy mówisz o layoucie, czy o
czymś innym jeszcze ? Bo jeśli chodzi o wygląd to będę się trzymał się
tego zdaania, które napisałem w poprzednim postcie. Jeśli chodzi o
treść, myślę, że można w większym stopniu oprzeć się na tym co jest na
http://docs.pld-linux.org usupełnione tym co powstało jakgdyby "na
życzenie" użytkowników, czyli materiał z http://www.pld-linux.org/FAQ
oraz http://pld.linux.edu.pl Wspomniałeś jeszcze Wrobla, Serka, jabym
jeszcze chętnie widział tutaj jeszcze ciesiela, oraz inne osoby mające
wkład w opisywanie czegokolwiek w PLD.

> Ze swej strony oczywiście służe pomocą przy wdrażaniu tego projektu :)
> troche tam już coś dłubałem, więc i konwersja do docbooka nie jest mi
> straszna :)

Dzięki, postaramy się Ciebie jakoś wykorzytać ;) każda para rąk się
przyda :)

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-