Istotne pytanie

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pią, 26 Gru 2003, 19:28:55 CET

Krzysztof Królikowski wrote:

>Witam!
>
>Zadam teraz bardzo konkretne ale moim zdaniem istotne pytanie.
>Czy ktokolwiek z Was już zrobił coś w kierunku tworzenia dokumentacji?
>W pytaniu chodzi generalnie o to, żeby bez potrzeby nie powtarzać tego
>co ktoś byćmoże wcześniej już zrobił ;)
>
>pozdr

Witam.

Jeżeli to można potraktować jako dokumentacje:
http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html
Żródełka:
http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/book.tar.bz2

Niestety jestem osobą dość nie systematyczną i robiącą dużo błedów
ortograficznych (dlatego redagowałem tekst w OO).
W postaram się włączyć ale pewno dopiero po sesji (luty).
Z języków w miare dobrze rozumiem angielski ale co do pisania i mówienia
to kiepsko u mnie.

Pozdrawiam.

P.S. Sorry Krzyśku ale przez przypadek poczło na priv. Właśnie się
skapnołem.

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937