małe resume...

Marcin Poślad lop w it-zone.org
Sob, 27 Gru 2003, 09:26:53 CET

Dnia 26-12-2003 przez Krzysztof Królikowski <krzysiek w kobylkowska.net> zostalo napisane:
> Pozwoliłem sobie na zebranie kilku zasad, ustaleń, których możnaby się
> trzymać. Opublikowałem je w formie txt na:
>
> http://krzysiek.kobylkowska.net/kilka_zasad.txt
>
> Prosiłbym Was o komentarze, oraz ewentualne działania, które wynikają z
> tego tekstu ;)

Warunki sa OK
[1]prosilbym jeszcze o informacje pod jakim adresem bedzie wizualizowany
efekt naszej pracy przed przeniesieniem do CVS (IMHO niezbedna rzecz)

[2]pod jaka domena bedzie funkcjonowac oficjalna dokumentacja?
w tej chwili jest docs.pld-linux.org, proponuje
en.docs.pld-linux.org
pl.docs.pld-linux.org
i ewentualnie, pozniej wprowadzac, tlumaczenia w kolejnych jezykach.
Natomiast na docs.pld-linux.org zrobic automat przenoszacy do
odpowiedniej wersji jezykowej oraz menu wyboru

[3]Kto bedzie koordynatorem dzialan, czyli osoba odpowiedzialna za sprawne
dzialanie infrastruktury technicznej oraz znajaca rozklad zajec dla
poszczegolnych osob pracujacych nad dokumentacja.

[4]Ostatnia rzecz, to nad czym mozna pracowac, gdzie znajde jakis tematy,
za ktore moge sie zagrac i zaczac je opracowywac, tak, aby nie dublowac
pracy?

--
///\\\ Marcin 'lopez' Poślad ///\\\
\\\///    lop w it-zone.org    \\\///