Zaczątki :)

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Sob, 27 Gru 2003, 11:27:16 CET

On Sat, 27 Dec 2003 11:07:05 +0100, you wrote:

>Z doświadczenia mojego wynika że lepiej jest pracować z kilkoma plikami
>niż z jednym dużym.
>Proponował bym by każdy duży dział/temat był w osobnym pliku.
>Duży = 10 stron (next)

Niby tak ale później będą kłopoty z klejeniem tego wszystkiego. Po to
w docbooku (xml) wymyślono rozdziały, sekcje itp, żeby na tym
zapanować - a później podążamy za wcięciami i będzie dobrze :)

No chyba że ktoś jest pewny co robić dalej? bo ja w tej chwili
zacząłem redagować FAQ i w zamyśle ma to być jeden plik... może ktoś
mnie przekona że to "bad idea" póki jeszcze się nie rozpisałem? ;)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl