Propozycja struktury

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Nie, 28 Gru 2003, 18:42:41 CET

On Sun, 28 Dec 2003 17:34:14 +0100, you wrote:

>Osóbka znana jako Marcin Doliński, wystukała:

>Czyli po kolei: instalacja, konfiguracja (siakieś X + programy na desktop, i
>z drugiej strony - serwery poczty/DNS/HTTP itp)? A potem utrzymanie tego
>przy życiu, aktualizacje?

A ja tak sobie myśle, że narazie nie ma sensu tworzyć sztucznych
tworów, katalogów itp. na siłe - jak już bedzie tego dużo to się
bedziemy martwić - a na razie odpowiednio nazywać pliki i już...

BTW szukam teraz środowiska pracy (czyt. edytora) - bo vim ma niby
wszystko ale np. denerwuje mnie że nie można zapanować nad tagiem
<screen> i przy wcięciach robi się kaszana - może ktoś zna sposób na
zmuszenie VIM żeby podczas formatowania zostawiał <screen> z lewej
strony (no i tekst między tymi tagami)?

Druga sprawa - www.docbook.org - genialna dokumentacja więc proponuje
studiować :)

pozdrawiam,