Propozycja struktury

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Nie, 28 Gru 2003, 19:41:02 CET

On Sun, Dec 28, 2003 at 05:34:14PM +0100, Adam Gapiński wrote:
> Czyli po kolei: instalacja, konfiguracja (siakieś X + programy na desktop, i
> z drugiej strony - serwery poczty/DNS/HTTP itp)? A potem utrzymanie tego
> przy życiu, aktualizacje?

Zleciłem Pawłowi zajęcie się instalacją, ja zaraz biorę się za
konfigurację sieci ;-)
Jeśli ktoś ma chwilkę, mógłby się zająć konfiguracją XFree :-)

> PS. Ponieważ to mój pierwszy list na tę grupę to witam wszystkich!

A witamy, witamy :)

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-