Propozycja kilku rozdziałów książki

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Pon, 29 Gru 2003, 21:46:03 CET

On Mon, 29 Dec 2003, Krzysztof Królikowski wrote:

> Witam!
>
> Wpadłem na pomysł takiego podziału na rozdziały, który wynika z
> kolejności czynności wykonywanych podczas uruchamiania systemu.
> A więc tak:
>
> 1. Instalacja
> 2. Zarządzanie pakietami
> 3. Obsługa rpm'a
> 4. Konfiguracja systemu.
5. konfiguracja środowiska graficznego
Raczej jako osobny rodział, bo IMHO dość obszerny.
5.1. Uruchamianie serwera X
5.2. Mój zarządca okienek
5.2.1. Gnome
5.2.2. KDE
5.2.3. WindowMaker
5.2.4. ...
5.2.5. ...
5.3. Instalacja i konfiguracja czcionek w systemie
5.4. Pozotsałe rzeczy, które można zrobić w środowisku graficznym :-)

> 6. Peryferia
> 7. Współpraca z Windows
8. Usługi serwerowe, czyli serwery. (alfabetycznie)
8.1 Apache
8.2 Bind - Named - DNS (jedna z tych nazw do wyboru)
8.3 DHCP
8.4 Poczta
8.5 Proxy
8.6 Samba