Pijani piekarze.

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Nie, 18 Kwi 2004, 14:53:03 CEST

Za forum na 7th:

<cytat>
  Data wysłania: Piątek 2004-04-16 18:49:26

Kilka osob dalo tutaj w komentarzach odnosniki do dokumentacji PLD. Zerkam - a
tam dalej, jak stało, tak stoi:

 """
 Aby piekarz mógł dobrze pracować musi sobie zorganizować miejsce pracy i
piec. Naszym miejscem pracy będzie samo PLD i dodatki które poniżej spróbuje
opisać. Od razu zaznaczam, że sam jestem początkującym ''piekarzem'' - i sam
musiałem zabrać się za receptury i sposób wypieku, gdyż doświadczeni
''piekarze'' leżą po nocach pijani i nie mają czasu na pisanie dla swoich
czeladników ;-)
 """
  Data wysłania: Piątek 2004-04-16 20:58:01

(..)
> Swoją drogą zobacz ile na rynku książkowym jest
 > serii "Dla (t)opornych" - z jaki jest powód, by
 > dla Linuksa nie miało takich być więcej?

 Czy Ty na prawdę nie dostrzegasz dwóch cech cytowanego przeze mnie akapitu?
1) można go wyrzucić bez szkody dla dokumentacji 2) jest beznadziejny?
</cytat>

W założeniach dokumentacja miała być zaopatrzona w suche fakty bez własnych
refleksji. Ja osobiście się z tym zgadzam, ktoś jeszcze jest za tym, żeby z
cytowanego przez postującego tekstu wyrzucić tą część:

--
Pozdrowienia,          | JID: gozda pstryk net
Łukasz Gandecki 'gozda | http://pstryk.net