Pijani piekarze.

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 15:15:19 CEST

On Sun, 18 Apr 2004 14:53:03 +0200, you wrote:

[...]

>W założeniach dokumentacja miała być zaopatrzona w suche fakty bez własnych
>refleksji. Ja osobiście się z tym zgadzam, ktoś jeszcze jest za tym, żeby z
>cytowanego przez postującego tekstu wyrzucić tą część:
>
>" Od razu zaznaczam, że sam jestem początkującym ''piekarzem'' - i sam
>musiałem zabrać się za receptury i sposób wypieku, gdyż doświadczeni
>''piekarze'' leżą po nocach pijani i nie mają czasu na pisanie dla swoich
>czeladników ;-) "

To się troche muszę wytłumaczyć - pierwotnie "poradnik" był robiony na
stronę WWW - a takie dokumenty z założenia powinny zawierać wstęp,
rozwinięcie i zakończenie. Później zostałem "poproszony" o konwersje
do docbooka, a jeszcze później pojawiła się nasza dokumentacja...

Oprócz samego wstępu jest jeszcze kilka takich "osobistych" odwołań,
które miały wyjaśnić moj tok podczas tworzenia tego speca (który był
naprawdę moim pierwszym specem) :)

 W wolnym czasie i chęciach może pozbawie go cech "osobistych" - ale
nie obiecuje że będzie to wkrótce ;)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski