Nowa dokumentacja

Dawid Per dape w dape.klodzko.pl
Pon, 13 Gru 2004, 17:18:58 CET

Grzegorz Konopko napisal dnia  2004-12-13 16:53:

>A nie mozna zrobić osobnej nieoficjalnej dokumentacji dla userów? Gdy artykuł
>stanie się dostatecznie wypieszczony ("wymoderowany") przeniesie się go do
>oficjalnej za zgodą autorów, to osczedzi pracy.

Początkowo mogło by to i tak wyglądać - jedank skąd nowi userzy mieliby
wiedzieć, gdzie szukać tej nieoficjalnej ?

>Komentarze to nie jest dobry pomysł. Ale w nieoficjalnej dokumentacji jak
>najbardziej wskazane.

Ale dlaczego ? Skoro sprawdza się na www.php.net i naprawde masie innych
stron, dlaczego miałby się i tu niesprawdzić ?? Jakieś argumenty ?
Bo to, że byłby bałagan już słyszałem i w żadnen sposób do mnie nie
przemawia.

--
http://ipv6.dape.klodzko.pl
gg: 996994