Nowa dokumentacja

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 13 Gru 2004, 17:26:57 CET

On Mon, Dec 13, 2004 at 05:18:58PM +0100, Dawid Per wrote:
> Ale dlaczego ? Skoro sprawdza się na www.php.net i naprawde masie innych
> stron, dlaczego miałby się i tu niesprawdzić ?? Jakieś argumenty ?
> Bo to, że byłby bałagan już słyszałem i w żadnen sposób do mnie nie
> przemawia.

Dlaczego? IMHO robi się z tego bałagan, a mało w nich treści. Odwołując
się do komentarzy na php.net - część wpisów odnosi się do innych wpisów,
prostuje informacje w innych.

Nie mówię, że nieprzydatne, ale cholernie niewygodne.

Jeśli ktoś ma jakieś uwagi odnośnie dokumentacji, niech je nadeśle.
Poprawi/uzupełni się dany rozdział.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.