Nowa dokumentacja

Dawid Per dape w dape.klodzko.pl
Pon, 13 Gru 2004, 17:34:08 CET

Adam Gołębiowski napisal dnia  2004-12-13 17:26:

>Dlaczego? IMHO robi się z tego bałagan, a mało w nich treści. Odwołując
>się do komentarzy na php.net - część wpisów odnosi się do innych wpisów,
>prostuje informacje w innych.
>
>Nie mówię, że nieprzydatne, ale cholernie niewygodne.
>
>Jeśli ktoś ma jakieś uwagi odnośnie dokumentacji, niech je nadeśle.
>Poprawi/uzupełni się dany rozdział.

 Czy malo w nich tresci to bym dyskutowal - mi czesciej (wlasnie na
php.net) pomagaly komentarze niz sam manual.  Do tego mozna by narzucic
pewien sposob ich pisania, a te niezgodne wyrzucac badz moderowac. Co do
nadsylania kazdej zmiany to ja np. wole sam wpisac w okienku co mam na
mysli i niech sie po chwili pokaze niz mam pisac maile - pozatym bylo by
to o wiele aktualniejsze - a co jakis czas mozna by zebrac takie
komentarze i wrzucic je (badz uwzglednic to co w nich jest) i wrzucic do
'glownego' artykulu.

--

gg: 996994
mail: dape w N0SP4m.dape.klodzko.pl